Paras leipä
MR2
2018-08-01 12:54:25 UTC
Ostin tänään Citymarketista tuon leipomon ruisleipää, "Lähipalaa"
https://viipurilainen.fi/leivat/ Enpä muista, milloin olisin viimeksi
syönyt noin hyvää leipää. Päälle ei tarvita kuin oivariinia, leikkeleet
vain sotkevat aidon maun.
MR
Otto J. Makela
2018-08-02 05:57:13 UTC
Post by MR2
[...]
Itse olen myös tykästynyt rukiilla maustettuihin sekaleipiin, samalta
sivulta löytyvä "Hidas Hämäläinen" on minulla leipärankingin kärkipäässä.
--
/* * * Otto J. Makela <***@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */
/* * * Computers Rule 01001111 01001011 * * * * * * */
Heikki Heinonen
2018-08-03 10:58:45 UTC
Post by MR2
[...]
Oh hoh, leivän makuhan tulee suolasta. Onko joku uskaltautunut tekemään normaalisuolaista leipää? Mitä siinä
pussissa sanotaan?